سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان معرفی شد؛ Rog Swift با رفرش ریت 500 هرتزی!

 

انویدیا در جریان رویداد کامپیوتکس 2022 از سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان رونمایی کرد. Asus Rog Swift نخستین مانیتور گیمینگ 500 هرتز دنیا است که از فناوری G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه با این محصول هیجان‌انگیز بیشتر آشنا شوید.

در جریان مراسم اصلی، انویدیا مانیتور گیمینگ 500 هرتزی را معرفی کرد که سریع‌ترین نرخ تازه‌سازی تصویر دنیا را در اختیار دارد. اکثر مانیتورهای با نرخ تازه سازی بالا در بازار به نرخ 170 هرتز یا در بالاترین حد یعنی 360 هرتز نزدیک هستند.

بنابراین رفرش ریت 500 هرتز برای یک مانیتور گیمینگ واقعاً شگفت‌آور است؛ مخصوصاً آنکه بدون هیاهو خبری زیاد در طول کنفرانس Nvidia اعلام شود.

مانیتور گیمینگ 500 هرتزی جدید همچنین دارای صفحه نمایش 1080p 24 اینچی با پنلی است که انویدیا از آن به عنوان یک پنل کاملاً جدید TN یاد می‌کند. با وجود  اینکه پنل‌های TN فناوری نسبتاً قدیمی هستند، اما  تأخیر بسیار کمی دارند.

انویدیا در جریان رونمایی از مانیتور 500 هرتزی، آن را با عنوان «کمترین تأخیر، بالاترین نرخ تازه‌سازی نمایشگر G-sync esports ساخته شده تا کنون» معرفی کرد.

این نمایشگر به طور ویژه برای بازی‌های نیازمند تأخیر کم بهینه شده است؛ این یعنی سایر ویژگی‌ها، مانند وضوح بالا را از دست می‌دهد. با این حال، برای کسانی که به دنبال گیمینگ حرفه‌ای در بازی‌های esports هستند، این مانیتور یک انتخاب عالی و احتمالاً گران خواهد بود.

رونمایی مانیتور گیمینگ 500 هرتزی توسط انویدیا همزمان با معرفی قابلیت نرم افزاری Reflex Analyzer انجام شد که مستقیماً در بازی‌هایی مانند Fortnite و Apex Legends ادغام می‌شود تا به کاهش نرخ تأخیر کمک کند.

به گفته انویدیا، این فناوری بازی و درایور گرافیک را برای کاهش تأخیر سیستم هماهنگ می‌کند. با این وجود و با توجه به اینکه صفحه نمایش 500 هرتزی جدید نیز در همان زمان معرفی شد، احتمالاً این فناوری برای نمایشگر مذکور در نظر گرفته شده باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این مانیتور گیمینگ 500 هرتز یدر دست نیست. اما با توجه به وضعیت منحصر به فرد آن و اینکه برای گیمرهای حرفه‌ای esports به بازار عرضه می‌شود، انتظار محصول ارزان قیمتی را نمی‌توان داشت.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش