AMD تاکید کرد: عرضه Zen 4 و RDNA3 در سال میلادی جاری

AMD در جریان تازه‌ترین کنفرانس مالی خود یک‌بار دیگر تاکید کرد پردازنده‌های مرکزی بر پایه ریزمعماری Zen 4 و پردازنده‌های گرافیکی با ریزمعماری RDNA3 در سال میلادی جاری روانه بازار خواهند شد.

به گفته تیم سرخ تقاضا برای محصولات این کمپانی بسیار بالا است و این کمپانی می‌کوشد حجم عرضه و فروش محصولات خود را افزایش دهد. همچنین AMD خبر از سرمایه گذاری قابل توجه به منظور بسترسازی برای رشد هرچه بیشتر فروش در سال 2022 داده است.

لیزا سو تاکید کرد این کمپانی افزون بر TSMC در حال رایزنی برای استفاده از ظرفیت تولید سازندگان دیگر تراشه است. همچنین AMD پنهان نکرد که جدای از TSMC، در تأمین تراشه‌های ساخت سازندگان دیگر هم با مشکلاتی روبرو است و حتی با کاهش سود خود تلاش نموده از فشار خریدار نهایی بکاهد.

به گفته مدیرعامل AMD این کمپانی به رایزنی‌ها و تنظیم سود در سال 2022 ادامه خواهد داد و تلاش می‌کند وضعیت را به نفع خریداران بهبود بخشد. این کمپانی وعده عرضه پردازنده‌های سری Ryzen 7000 ریزمعماری جدید Zen 4 را داده است که می‌بایست با بهبود چشمگیر همراه باشد.

AMD همچنین پردازنده‌های سرور EPYC جدید را با ریزمعماری Zen 4 عرضه خواهد کرد که در اصل بر پایه یک نسخه مخصوص دیتاسنتر به نام Zen 4c است. گفته می‌شود در هسته‌های Zen 4c دستورالعمل های غیرضروری برای محاسبات تحت کلاد با هدف کاهش اندازه هسته و بهبود منابع حذف شده‌اند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش