مایکروسافت نسخه نهایی از بروزرسانی 21H1 از ویندوز 10 را معرفی کرد؛ تنها یک گام تا انتشار

مایکروسافت امروز اطلاعات جدیدی در مورد زمان انتشار بروزرسانی May 2021 Update از ویندوز 10 منتشر کرد. بنا به گفته این شرکت باید در ماه آینده میلادی (می) منتظر انتشار نسخه نهایی از این بروزرسانی باشیم. مایکروسافت همچنین امروز اعلام کرد که بیلد 19043.928 که چندی پیش منتشر شد را به عنوان نسخه نهایی از این بروزرسانی انتخاب کرده است و قصد دارد تا با رفع باگ ها و مشکلات گزارش شده، آن را به عنوان نسخه نهایی یا RTM از بروزرسانی 21H1 در دسترس عموم کاربران ویندوز 10 قرار دهد.

 

این نسخه در حالی به عنوان نسخه نهایی از این بروزرسانی انتخاب شده است که در حال حاضر بسیاری از کاربران حاضر در برنامه Windows Insider، به نسخه های جدیدتری از ویندوز 10 دسترسی دارند. به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد با انتخاب یک نسخه قدیمی تر از ویندوز 10، از عملکرد مناسب این بروزرسانی بر روی سیستم های کاربران اطمینان حاصل کند.

مایکروسافت همچنین امروز اعلام کرد که نسخه آزمایشی از بروزرسانی May 2021 Update را هم اکنون در اختیار کاربران عضو برنامه Windows Insider قرار داده است تا بررسی های اولیه از آن توسط این دسته از کاربران صورت بگیرد. کاربران عضو این برنامه هم اکنون می توانند با مراجعه به مسیر Settings، سپس Update & Security و در نهایت Windows Update، بروزرسانی 21H1 از ویندوز 10 را بر روی دستگاه خود نصب کنند. با این کار بیلد 19043.928 از ویندوز 10 که به عنوان نسخه نهایی از این بروزرسانی انتخاب شده است در دسترس این کاربران قرار می گیرد.

بنا به گفته مایکروسافت قرار است در آینده نزدیک این دسته از کاربران به نسخه 19043.964 از ویندوز 10 نیز دسترسی پیدا کنند. این نسخه دارای چند بروزرسانی در بخش سرویس ها است.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، بروزرسانی May 2021 Update یا 21H1، یک آپدیت کوچک و با تمرکز بر روی بهبود عملکرد قابلیت های موجود در ویندوز 10 است. به همین دلیل انتظار می رود که قابلیت  جدید مهمی توسط آن در دسترس قرار نگیرد. اگرچه این بروزرسانی فاقد قابلیت جدید مهمی است اما سبب می شود که در گوشه و کناره های ویندوز 10، تغییرات ظاهری و عملکردی مشاهده کنیم.

از میان مهم ترین قابلیت های جدید بروزرسانی May 2021 Update، می توان به پشتیبانی از قابلیت  شناسایی چهره Windows Hello، در بخش بیشتری از دستگاه ها و همچنین بهبود عملکرد قابلیت Microsoft Defender Application Guard اشاره کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت باید در اواخر ماه می منتظر انتشار نسخه نهایی از این بروزرسانی باشیم.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش