اطلاعات پردازنده پرچم‌دار نسل سیزدهم Core i9-13900K اینتل افشا شد

ظاهراً اینتل پس از معرفی پردازنده‌های نسل دوازدهم، توسعه نسل بعدی پردازنده‌های خود را که با نام Raptor Lake شناخته می‌شود، آغاز کرده و در همین راستا اطلاعاتی درباره پردازنده پرچم‌دار نسل سیزدهم اینتل یعنی Core i9-13900K مانند تعداد هسته و رشته پردازشی افشا شده است.

انتظار می‌رود نمونه اولیه پردازنده پرچم‌دار اینتل در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. این پردازنده از 24 هسته و 32 رشته بهره می‌برد و به 8 هسته قدرتمند P مجهز خواهد شد. تیم آبی تعداد هسته‌های کم‌مصرف E پردازنده Core i9-13900K را نسبت به نسل دوازدهم دو برابر کرده و به 16 هسته رسانده تا در حالت کلی تعداد هسته‌ها 50 درصد افزایش یابد و شاهد رشد 33 درصدی تعداد رشته‌ها باشیم.

این پردازنده در پلتفرم RPL-S ADP-S DDR5UDIMM CRB مشاهده شده که در کنار رم DDR5 به فرکانس 1.8 گیگاهرتز رسیده است که قاعدتاً فرکانس نهایی این پردازنده نخواهد بود. همچنین این پردازنده به 36 مگابایت کش سطح 3 مجهز شده است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش